Allt...

...och ingenting! Så är det i mitt huvud just nu. Fullständig kaos. Jag är jämt trött, om jag kunde skulle jag just nu sova hela dagarna, men det blir inte bra i och med att jag har några kottar att ta hand om. Ibland önskar jag att maken jobbade närmare. I helgen blir vi med 3 kycklingar, 9 hönor tror jag det är och en tupp!!! skall bli gott med lite färska ägg igen. ( de flyttar inte in men vi går till de och passar de under helgen) ...färsk kyckling är i och för sig ganska så gott. :-) hehe
Det närmar sig med storsteg mot den stora dagen...40 år! När min mamma var 40 var hon urgammal i mina ögon, men det känns inte så för min del i alla fall, känner mig faktiskt yngre och yngre som tiden går. Det kan ha med att göra det faktum att jag nu har gått ner 27 kilo och kan använda lite snyggare och tajtare kläder. Och framför allt höga stövletter....något som jag aldrig har kunnat ha på mig då vaderna har varit för stor. Har dock en funderinga...detta med att jag är så trött, känner mig nerstämd och börjar känna domningar i mina händer och fötter ibland kan ha med b12 brist att göra. Har inte ätit 'B12 på snart 5 månader då jag fick en reaktion på de, som tur är så har jag tagit prover och får svar på dessa nästa vecka. fast det är nu jag behöver energi, inför salstentan son jag skall ha den 4 december.
Jag fick tillbaka min ansökning från utbildningen jag kom in på i Forshaga här om dagen. Det stod att jag hade tackat nej till utbilningen men att de såg gärna att jag sökte engång till...det kändes väldigt bra!! De ville ha mig där...

Nu skall jag forsöka sova, kommer förmodligen lyckas med det och även sova bort halva dagen i morgon också, jag klarar ej att hålla mig vaken på dagen.
Kram till er alla
// a,

Ett lite minne från middagen i gyllne salen, Stockholm statshus, på Stefans examen :-)




Kommentarer
Postat av: Tesa/Therese

Hej Anita!

Tack!

Ja, vi måste få till träffen som vi pratade om. Visst är det typiskt att det bara rinner ut i sanden.

Jag ska mail de andra och höra om vi kan boka ett datum.

Ses på Friskis:)

Kram Tesa

2010-01-15 @ 09:59:42
URL: http://tesapysslar.blogg.se/
Postat av: stiiine

sv; haha nej de gör du ju verkligen inte. men det gör ingenting, läs om du vill!



Nej jag glömde att ta kort, va så stressad!

2010-05-24 @ 23:46:07
URL: http://stiiine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0