rynkor...

...i går satt jag ute på balkongen med min dator. skärmen är sådan att man kan spegla sig i den och gissa vad jag såg!!!! Det var flera RYNKOR!!!! Jag håller på att åldras, på väg att bli gammal...eller jag får väl säga äldre. Smiulrynkor har jag alltid haft men den jag såg i går var något annat. Men det är väl bara att acceptera situationen som den är. Jag är inte 25 år längre! 
Vägde mig i morse och den visade -5 kg. Härligt. Det är snart dax för operationen, och jag känner mig inte ett dugg orolig för det, trots att jag har hört om flertal som har haft det tufft med komplikationer efteråt.
Jag kommer föressten att vara i Torsby, nyopererad, när jag tar min  gymnasieexamen och samtidigt undersköterskeexamen, ni får tänka på mig, jag lovar att det blir en liten fest så snart jag har kommit på benen igen.

En stor kram till min älskade dotter som är och jobbar i Norge och tar ansvar!!! Mammii är stolt över dig!!!

//A.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0