Flyter...

Jepp, nu har den flytande perioden börjat, lite trögt de första dagarna, var tvungen att äta en macka, men nu skall det gå bättre. Nästa vecka är det dax att åka upp till Torsby igen för en undersökning inför operationen. Som tur är har jag redan kollat mitt hjärta som har en blåsljud, och det var inget fel på det! Helgen var jobbig. Roligt att träffa de goda kompiserna i Norge igen, men jag var helt slut. Mycket jobb...

Tänker på dig hela tiden...hoppas du får komma hem snart så att du kan börja ditt nya liv, och kramas med dina barn!!
Saknar dig B.


// Anita.

Kommentarer
Postat av: Berit

Goa du! Nu är jag iaf på väg hem eller vad jag ska kalla det....Mycket närmare...

Du klarar flytet! Självklart!

Kram/Berit

2009-05-09 @ 20:39:02
URL: http://bombbe.bloggspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0