En vecka kvar...

Nu är det bara en vecka kvar tills jag åker upp till Torsby. Det sista året har gått så otroligt fort tycker jag, då för ett år sedan tyckte jag att det var en lång väntan. Jag känner att jag har behövt att ha den väntetiden för att bearbeta det som faktiskt kommer att hända nästa vecka. Tänk jag kommer att hinna klart med mina skolarbeten också!!! :-) Nu är det endast fyra uppgifter kvar. En gör jag i morgon och en på torsdag. De andra två skall jag hinna med under fredagen så att jag får helgen med familjen och inte skolböckerna.

Nu blir det att fixa lite mat till kotterna som håller på att dö av svält!!!
Som tur är har maken fixat matlåder så att jag slipper stå och laga mat. Tack Stefan!!!

Kram Anita.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0