I morgon är det dax...

Snart är det dax. Bara en natt till hemma, några timmar i skolan och sedan bär det iväg till Torsby. I går kände jag för första gången lite oro inför den stora operationen jag skall göra men det vore väl konstigt om jag inte kände någon oro...
vågen visade i alla fall -7 kg. Det har varit en tuff resa dit, beundrar de som kan flyta utan problem och som har karaktär och styrka att stå emot.

Nu skall jag börja med min uppgift om Strindberg. det blir den allra sista uppgiften jag gör inför sommaren. Jag har i allafall ökat mitt examensbetyg med minst 3 VG och 1 G. Det är jag nöjd med Så nu är det bara att avakta beskedet från universitetet.

Vill i alla fall säga till mina nära och kära att ni är bäst och att jag älskar er.

Stor kram från mig!

//A.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0