Nytt år...nya utmaningar.

Så är det klart. Jag kommer inte att gå tillbaka till mitt jobb pga nackproblem.  Jag är medicinskt bedömd att inte kunna jobba inom vården just nu och försäkringskassan drar in min sjukersättning.
Denna terminen kommer jag at plugga på komvux, för att sedan söka en KY- utbildning i forshaga. Om jag kommer in på denna blir jag behandlingsassistent med inriktning psykosocialt arbete om 2 år.

Jag ser detta som en ny chans för mig, att göra något annat, jag ser fram emot en spännande vår och sedan till sommaren- hösten, kommer det hända en grej som kommer att förändra hela mitt liv, mer om det skriver jag inte nu...  
:-)

Många nyårskramar till er som läser min blogg....och ni får gärna lämna era fotavtryck så jag vet vem ni är!!!

Kram// Anita


En bild från Stefans majorsexamen i Stockholms stadshus, blå hallen. 2007.

Kommentarer
Postat av: Tesa

Vilket spännande år du har framför dig, blir säkert jättebra! Tror jag vet vad som händer till sommaren ;o) Det blir en stor förändring!! Kramar från mig!

2009-01-06 @ 18:04:16
URL: http://tesapysslar.blogg.se/
Postat av: Diana/Sayurii

Lycka till med alla förändringar i livet! Jag är säker på att det kommer att få bra!

2009-01-09 @ 14:48:36
URL: http://dagenidag.blogs.se
Postat av: ulrika_m

Oj vad spännande! Det låter som en bra plan, du får berätta mer nästa gång vi ses. Och jag är ju inte omåttligt nyfiken på vad det är som ska hända och förändra ditt liv! Kram.

2009-01-09 @ 22:11:06
URL: http://ulrikascreativecorner.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0