Min vän...

...oj vad jobbig dag det har varit. redan från det att jag vakn ade i morse har jag haft en känsla av att det är något som inte har gått så bra. Och det stämde. Som tur är så går det att rätta till...det tar bara lite längre tid! Kommer upp och hälsar på till tisdag när jag skall till dietisten. Det börjar närma sig nu...innan midsommar skall det vara klart, tänk om det blir komplikationer som för dig? ...Det gäller att tänka positivt!!! Mitt hjärta blev undersökt i dag, och det var ett starkt och friskt hjärta...tack och lov!

Min pysselanda har flugit sin väg...jag kommer nu att göra om min blogg till en blogg om vardagen och alla möjliga tankar. Så jag skall nog döpa om den till Spirellas tankar i stället för Spirellas pyssel!

Nu blir det att hämta grabben från teatern sedan blir det att läsa psykologi!

Kram//
Anita

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0