Äntligen...

...I går fick jag tiden. Jag var till Torsby i går till dietisten som hade gruppinfo, det var intressant. Roligt var det att träffa kurskamraterna också. Vi konstaterade ganska snabbt att det var 7 av oss som inte hade fått någon tid, så efter kursen gick vi till receptionen och fick tag i Annelore som kollade upp åt oss.

Tisdag den 2 juni fick jag min tid. På T. födelsedag!! :-( Men men...vi får fira den vid ett annat tillfälle.) På tisdag skall T. till en läkare som skall kolla hans hals. Han är fortfarande hes efter helgens attack, där en ilsken grabb på 10 år attackerade min son och tog stryptag på honom. Som tur var så reagerade lillen och gav den andra ett spark mellan benen så att han slapp greppet om T. Blåmärken och hes röst blev resultatet efter en trevlig grillkväll...inte nog med att min son blev attackerad...denna lilla gosse gav sig på min vännina och gav henne en käftsmäll. Vid det läget gick denna pojkes mamma bara i väg...hon lämnade sin son!!!!

Har tänkt en hel del på denna gosse och jag hoppas att han får all den hjälp han behöver, det behöver han verkligen.

Till helgen blir det att åka till Norge igen och hjälpa Marianne. Skall bli trevligt att träffa alla igen.

//A.

Kommentarer
Postat av: Berit

Det kommer gå bra för dig!



Stackars T. Vilken chock! Att sånt bara händer!

Kramar/Berit

2009-05-03 @ 20:35:25
URL: http://bombbe.bloggspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0