Nytt bloggutseende

Min älskade dotter har skapat denna snygga blogg. Det tog henne 45 minuter vid photoshop att fixa till den. Jag är så oerhört stolt. Visst blev den bra?
Har vid flera tillfällen satt mig vid mitt pysselbord, känner suget efter att få skapa något men när jag väl sitter där så händer det ingenting. Det konstiga är att jag alltid har skapat när jag mår dåligt, men nu har det tagit stopp. Det är mycket som rör sig i mitt huvud. För er som känner mig vet att jag har haft problem med värk i nacke och domningar i arm och fingrar. (nu vet ni andra det också) :-)
Jag känner att tiden snart tar slut där forsäkringskassan snart säger att det är dax att börja söka nytt jobb, för att jag inte klarar av mina arbetsuppgifter och det hjälper inte till att man mår bättre. Vad skall ajg göra då? Jag har ingen aning. Har funderat länge på att börja plugga men vad??
Jag trivs med det jag gör...
På måndag skall jag till Arvika för att göra en magnetröntgen och i mitten av november vet jag om det blir operation eller inte.

Lite tankar och lite gnäll...

Nu skall jag i alla fall ta mig en kopp te, två panodil och lägga mig att läsa en bok ( om kotterna inte börjar gräla förstås)  
 :-)

Kram till er alla
/Anita

Kommentarer
Postat av: eldh

Vilken tjusig blogg du har fått! /Elin

2008-10-23 @ 21:35:51
URL: http://eldh.blogg.se/
Postat av: VeronikaP

Vad fint du har fått det! Min Axel hade blivit överlycklig, han älskar lila...



Krya på dig och lycka till med alla problem och med magnetröntgen till att börja med!!

2008-10-24 @ 18:07:40
URL: http://veronikap.blogg.se/
Postat av: ulrika_m

Nej fy vad jobbigt att behöva oroa sig över hälsan och FK ... jättetrist. Hoppas att magnetröntgen ger några svar så att du kan få må bättre sen. Din nya blogg är kalasfin, duktg tjej du har! Kram!

2008-10-25 @ 09:16:00
URL: http://ulrikascreativecorner.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0